Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Matuga, Oeganda van Lucas en Chayah Godschalk - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Matuga, Oeganda van Lucas en Chayah Godschalk - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Lucas en Chayah

10 Januari 2014 | Oeganda, Matuga

Daar gaan we weer!

Zoals we al ronduit hebben verkondigd gaan we 11 februari opnieuw naar Oeganda! Deze reis heeft als hoofddoel om de kinderen waar we bevriend mee zijn geraakt op te zoeken en ze te laten weten dat ze niet vergeten zijn.

Kinderkleding

Daarnaast willen we de sloppenwijken weer in om uit te delen. Dus als u nog goede(!) kinderkleding hebt wat u die kant op wil sturen, nemen we dat graag mee! Namens alle kids die we er echt mee kunnen helpen, alvast heel erg bedankt!

Mama heeft geen kinderen

In de vorige blogs is te lezen over Moses, het jongetje dat we van straat hebben kunnen halen. Nadat we terugkwamen van onze vorige reis heeft Chayah een boek over hem geschreven. Het beschrijft niet alleen zijn verhaal, maar ook dat van de vele kinderen die op deze manier moeten leven.
Het boek is bij ons te bestellen en u investeert daarmee in het leven van Moses! Bezoek de website voor meer informatie en een voorproefje: www.chayahgodschalk.com

We hebben er heel veel zin in en we houden jullie graag op de hoogte via deze webblog!

Lieve groetjes,
Lucas en Chayah

• 10 Januari 2014 - 21:37

Vader Louis:

Mooi gedaan zo en lekker op tijd. Succes met de verdere voorbereidingen.

• 11 Januari 2014 - 17:06

Vader En Moeder Visser:

Dit is het begin van een nieuw avontuur.
    We volgen jullie met belangstelling en heel veel liefde.
    Deze reis zal minstens zo intensief zijn als de vorige, maar ook minstens ze goed.
    We wensen jullie nu al Gods zegen en veel persoonlijke voorziening.

• 11 Januari 2014 - 21:50

Mamma Els:

Over exact een maand mogen jullie je geliefde kinderen weer in jullie armen sluiten.
    Wat een feest zal dat zijn!!!